Kontrola jakości
Kontrola jakości
W przypadku prac wymagających bezkompromisowej zgodności standardów jakościowych i bezpieczeństwa, stały nadzór i monitorowanie jest nie tylko fundamentalne, ale przede wszystkim kluczowe dla końcowego sukcesu.
Należy podkreślić zatem, że dla ONE Facility przyczynianie się do poprawy jakości pracy i usług oraz bezpieczeństwa naszych pracowników i Klientów jest nadrzędne.
Dlatego stosujemy rozwiązanie, jakim jest kontrola jakości.

Kontrola jakości – na czym to polega?
Niewątpliwie, wdrożenie naszego systemu zarządzania jakością gwarantuje pełną kontrolę nad akcjami, które po pierwsze muszą zostać zidentyfikowane i implementowane.
Z kolei plan akcji uzgodniony w pełni transparentnie z Klientem jest zgodny z obowiązującym prawem i wymogami Klienta.
Natomiast wskaźniki ujęte w systemie zarządzania jakością mierzą:
Wydajność procesów operacyjnych
Poziom satysfakcji Klienta i użytkowników
Liczba reklamacji
Jakość serwisów
Kontrola jakości - procedura
Aby zilustrować na czym polega proces, przedstawiamy w skrócie jak kształtuje się nasz proces kontroli jakości:
Spotkania z zespołem
- Codzienne odprawy (wewnętrzne)
- Kontrolę jakości usług
- Przestrzeganie terminów
- Współpracę z klientem
- Kontrolę dokumentacji (wewnętrznej)
1


Spotkania z Klientem
- Codzienne odprawy z Klientem (obchody)
- Miesięczne Property Meetings, podsumowanie Action Planem
- Cykliczne spotkania: Dyrektor Techniczny z Dyrektorem Operacyjnym
2
Audyty
- Wewnętrzne
- Techniczne
- Pełne
3


BHP
Tutaj zatem wymienić należy:
- Analizę statystyk BHP wg QHSAS, korekcyjne plany akcji
- Procedury bezpieczeństwa
- Szkolenia – wstępne, okresowe oraz monitoring szkoleń
- Rejestr BHP z Programem Profilaktyki zapobiegający na przykład wypadkom
4
Środowisko oraz CSR
- Kodeks Etyki oraz Zrównoważonych Działań Społecznych
- Bezpieczne używanie i przechowywanie materiałów i środków chemicznych
- Utylizacja niebezpiecznych materiałów (na przykład świetlówek, gaśnic, filtrów) zgodnie z Ustawą o Odpadach Niebezpiecznych
5


Szkolenia zawodowe
- Zarówno wewnętrzny, jak i zewnętrzny program szkoleń
- Pełny zestaw szkoleń technicznych dla Techników i Menedżerów obejmujący również umiejętności miękkie (na przykład komunikację, współpracę z klientem, pracę zespołową, stres w pracy, itp.)
- Szkolenia Statutowe: BHP, PPOŻ, Pierwsza Pomoc (własny manekin)
- System monitorowania szkoleń z podziałem na szkolenia dla nowozatrudnionych i oczywiście obecnych pracowników
6