W przypadku prac wymagających bezkompromisowej zgodności standardów jakościowych i bezpieczeństwa, stały nadzór i monitorowanie jest nie tylko fundamentalne, ale przede wszystkim kluczowe dla końcowego sukcesu.
Należy podkreślić zatem, że dla ONE Facility przyczynianie się do poprawy jakości pracy i usług oraz bezpieczeństwa naszych pracowników i Klientów jest nadrzędne.
Dlatego stosujemy rozwiązanie, jakim jest kontrola jakości.
Niewątpliwie, wdrożenie naszego systemu zarządzania jakością gwarantuje pełną kontrolę nad akcjami, które po pierwsze muszą zostać zidentyfikowane i implementowane.
Z kolei plan akcji uzgodniony w pełni transparentnie z Klientem jest zgodny z obowiązującym prawem i wymogami Klienta.
Natomiast wskaźniki ujęte w systemie zarządzania jakością mierzą:
Wydajność procesów operacyjnych
Poziom satysfakcji Klienta i użytkowników
Liczba reklamacji
Jakość serwisów
Aby zilustrować na czym polega proces, przedstawiamy w skrócie jak kształtuje się nasz proces kontroli jakości:
1
2
3
4
5
6
NIP: 7011146509
REGON: 525390463