Kontrola jakości

Kontrola jakości

W przypadku prac wymagających bezkompromisowej zgodności standardów jakościowych i bezpieczeństwa, stały nadzór i monitorowanie jest nie tylko fundamentalne, ale przede wszystkim kluczowe dla końcowego sukcesu.

Należy podkreślić zatem, że dla ONE Facility przyczynianie się do poprawy jakości pracy i usług oraz bezpieczeństwa naszych pracowników i Klientów jest nadrzędne. 

Dlatego stosujemy rozwiązanie, jakim jest kontrola jakości.

Kontrola jakości w Lublinie, Polkowicach, Warszawie i okolicy

Kontrola jakości – na czym to polega?

Niewątpliwie, wdrożenie naszego systemu zarządzania jakością gwarantuje pełną kontrolę nad akcjami, które po pierwsze muszą zostać zidentyfikowane i implementowane. 

Z kolei plan akcji uzgodniony w pełni transparentnie z Klientem jest zgodny z obowiązującym prawem i wymogami Klienta. 

Natomiast wskaźniki ujęte w systemie zarządzania jakością mierzą: 

Wydajność procesów operacyjnych

Poziom satysfakcji Klienta i użytkowników

Liczba reklamacji

Jakość serwisów

Kontrola jakości - procedura

Aby zilustrować na czym polega proces, przedstawiamy w skrócie jak kształtuje się nasz proces kontroli jakości:

Spotkania z zespołem

Tutaj wymienić należy:
  • Codzienne odprawy (wewnętrzne)
  • Kontrolę jakości usług
  • Przestrzeganie terminów
  • Współpracę z klientem
  • Kontrolę dokumentacji (wewnętrznej)

1

Kontrola jakości w Lublinie, Polkowicach, Warszawie i okolicy
Kontrola jakości w Lublinie, Polkowicach, Warszawie i okolicy

Spotkania z Klientem

W tym punkcie najważniejsze są przede wszystkim:
  • Codzienne odprawy z Klientem (obchody)
  • Miesięczne Property Meetings, podsumowanie Action Planem
  • Cykliczne spotkania: Dyrektor Techniczny z Dyrektorem Operacyjnym

2

Audyty

Ściśle mówiąc należą do nich oczywiście następujące formy:
  • Wewnętrzne
  • Techniczne
  • Pełne

3

Kontrola jakości w Lublinie, Polkowicach, Warszawie i okolicy
BHP w Lublinie, Polkowicach, Warszawie i okolicy

BHP

Co należy podkreślić, stosowanie się do zasad BHP odgrywa bezpardonowo kluczową rolę, jeśli chodzi o tak ważną kwestię jak kontrola jakości. 
Tutaj zatem wymienić należy:
  • Analizę statystyk BHP wg QHSAS, korekcyjne plany akcji
  • Procedury bezpieczeństwa
  • Szkolenia – wstępne, okresowe oraz monitoring szkoleń
  • Rejestr BHP z Programem Profilaktyki zapobiegający na przykład wypadkom

4

Środowisko oraz CSR

A wśród najważniejszych w tym punkcie są między innymi:
  • Kodeks Etyki oraz Zrównoważonych Działań Społecznych
  • Bezpieczne używanie i przechowywanie materiałów i środków chemicznych
  • Utylizacja niebezpiecznych materiałów (na przykład świetlówek, gaśnic, filtrów) zgodnie z Ustawą o Odpadach Niebezpiecznych

5

Kontrola jakości w Lublinie, Polkowicach, Warszawie i okolicy
BHP w Lublinie, Polkowicach, Warszawie i okolicy

Szkolenia zawodowe

Czyli nieodzowne elementy procesu takie jak:
  • Zarówno wewnętrzny, jak i zewnętrzny program szkoleń
  • Pełny zestaw szkoleń technicznych dla Techników i Menedżerów obejmujący również umiejętności miękkie (na przykład komunikację, współpracę z klientem, pracę zespołową, stres w pracy, itp.)
  • Szkolenia Statutowe: BHP, PPOŻ, Pierwsza Pomoc (własny manekin)
  • System monitorowania szkoleń z podziałem na szkolenia dla nowozatrudnionych i oczywiście obecnych pracowników

6